بازم دلم گرفته.....

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

 

 

باز هوا بوي نم گرفته

 

دوباره دلم گرفته

نميدونم چطور ريزوردیف کنم و بگم

حرفهاي قلمبه شده توی دلمو

حرفهایی که بغض در گلو شده

نمي تونم اسم و واژه و كلمه انتخاب كنم 

واسه فريادهاي درخود شكستنم

واسه بغض هاي فرو خورده ام

واسه دردهاي درخود ريخته ام

واي

چقدر هواي دريا دارم

فقط يكي بود كه وسعت عشقمو به دريا ميدونست

فقط يكي بود كه وسعت كلمه اميد را در من مي فهميد

فقط يكي بود ......

فقط یکی بود که او هم ......

واي

چقدر دلم جرات ميخواد

چقدر فرياد ميخواد

چقدر نفس

اشك

و

مرگ ميخواد

چقدر از خستگي هایم خسته ام.

چقدر دلم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 22:34 نويسنده رها
яima